הפעם החלטתי לספר על מקרה שהיה לנו עם שוקו יטבתה של שטראוס.
קנינו 2 שמיניות, הן היו מקולקלות לגמרי.
פניתי לשטראוס, נם יתקשרו, יתנצלו, ומיד שלחו אליי פיצוי.
לאחר שבועיים, שוב קנינו שמינייה, ושוב היתה אותה הבעיה, השוקו היה פשוט מקולקל.
שוב פניתי לשטראוס.
הרגשתי שהפעם מתייחסים אליי אחרת, זו פעם שניה... אמרו שבדקו את הנושא ונמצאה בעיה.
הנושא תוקן ושלחו אליי שוב פיצוי.
קנינו 2 שמיניות, הן היו מקולקלות לגמרי.
פניתי לשטראוס, נם יתקשרו, יתנצלו, ומיד שלחו אליי פיצוי.
לאחר שבועיים, שוב קנינו שמינייה, ושוב היתה אותה הבעיה, השוקו היה פשוט מקולקל.
שוב פניתי לשטראוס.
הרגשתי שהפעם מתייחסים אליי אחרת, זו פעם שניה... אמרו שבדקו את הנושא ונמצאה בעיה.
הנושא תוקן ושלחו אליי שוב פיצוי.
- אני בהחלט מקווה שלא ניתקל בבעיה הזו שוב.
- אפשר להגיד שהשירות של שטראוס היה בהחלט טוב.
מאד רציני, מאד מקשיב...
אמנם השוקו היה מקולקל, אבל התייחסו אליי יפה, הבינו אותי, פיצו אותי.
בסופו של דבר זו המטרה שלהם, שהלקוחות יהיו מרוצים.
אז שטראוס, יישר כח!
זה בסדר שלפעמים יש תקלות, אבל כל הכבוד על הטיפול וההתייחסות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה